Firmy tworzące kalendarze reklamowe lub kalendarze firmowe, cały czas prześcigają się w wymyślaniu nowych wzorów, opraw oraz tematów, które mają przyciągać szeroką grupę potencjalnych klientów. Kalendarze firmowe to rodzaj swoistej wizytówki, dlatego też dobrze, gdy jest on oryginalny, unikatowy i wyjątkowy. Jak powinien wyglądać idealny kalendarz, którego nie powstydzi się żadna firma? Odpowiedź poniżej.
1. Oryginalny pomysł
Pomysłów na kalendarze reklamowe było już w branży wiele. Jednak nowe, świeże osoby dopiero co rozpoczynające prace w tej branży, posiadają masę innowacyjnych pomysłów, które sprawiają, że takie kalendarze można stworzyć w zupełnie nowatorki sposób. Nowy format, kształt, kolor i wzór to coś, na co na pewno zwrócą uwagę jego potencjalni odbiorcy.
2. Czytelność
Kalendarze reklamowe muszą być czytelne i jasne dla odbiorców. Tym bardziej, że taki kalendarz może być podarowany pracownikom, współpracownikom oraz kontrahentom firmy. To on w pewien sposób świadczy więc o firmie, dlatego tez powinien być schludny, czysty i elegancki.
3. Kolor.
Kalendarze firmowe mogą być stworzone w prawie każdym możliwym kolorze. Najnowsze trendy wskazują na kolory, takie jak: chabrowy, biel, wszelkie odcienie różu, szarości oraz czerwienie. Takie modele doskonale współgrają ze stylem firmy. Dobrze, jest gdy na nich umieszcza się motto lub zdanie, które będą kojarzyć się potencjalnym klientom właśnie z tą, konkretną firmą.
4. Klasyka i nowoczesność w jednym
Wiele firm chce, by ich produkty były stylowe, nowoczesne, a jednocześnie ponadczasowe. Drukarnie robiąc takie kalendarze dokładają wszelkich starań, by stworzyć pełnowartościowy produkt, z którego zadowolony będzie zleceniodawca. Dlatego też, połączenie klasyki ze stylem nowoczesnym w tego typu produktach, jest jak najbardziej na czasie. Dodatkowo, zamawiający ma szansę zaprojektowania od podstaw danej rzeczy. Wybiera formę kalendarza, jego kolor, napis czy logo, które mają być na nim umieszczone. To sprawia, iż taka reklama na konkretnym towarze może być jak najbardziej dopasowana do wizerunku reklamowanej firmy.
Czy warto inwestować w tego produkty? Zdecydowanie tak. Koszt takiego przedsięwzięcia jest nieporównywalny z zyskami jakie mogą towarzyszyć firmie, gdy taka reklama trafi do wielu odbiorców z rożnych stron.