Czym jest co packing?

Copacking jest nowoczesnym podejściem do pakowania wszelkiego rodzaju towarów. Rodzaj pudełka, w którym znajduje się sprzedawany przedmiot, ma niebagatelne znaczenie. Może ono zachęcić lub odwrotnie, bo zniechęcić do zakupu danej rzeczy.

Mało estetyczne pudełko może odradzić zakup dobrego jakościowo produktu, a starannie wykonane i rzucające się w oczy opakowanie może zachęcić do zakupu przedmiotu cechującego się słabszym wykonaniem. Pakowanie towarów ma zatem bardzo ważne znaczenie na rynku i może znacząco podwyższyć sprzedaż lub ją zminimalizować.

Kto zajmuje się co packingiem?

Co packing to szereg czynności. To wszystkie elementy drabinki spakowania danego produktu od zaprojektowania danego opakowania, wyprodukowanie go oraz umieszczenie w nim konkretnego przedmiotu.

Kto jednak się tym zajmuje? Producenci zatrudniają do tego zwykle zewnętrzne firmy, których zadaniem jest przepakowanie w docelowe pudełka przedmiotów. Są one początkowo transportowane najczęściej w zwykłych białych kartonach, na których jedynie dostrzec można kod kreskowy, który ma służyć jako kategoryzacja danego towaru. Copacking pozwala na stworzenie opakowań na konkretny rynek. Dostarczane towary w szablonowych kartonach są przepakowywane w opakowania, które będą miały zrobić jak największe wrażenia na klientach. To bardzo ważny element marketingu, by produkt sam mógł zachęcać przechodniów do zakupu – bez względu jakiej jest jakości.

Co warto wiedzieć, jeśli chodzi o pakowanie towarów?

Warto zatrudnić wyspecjalizowane przedsiębiorstwa, które zaprojektują odpowiednie opakowania. Nie warto na tym oszczędzać, ponieważ mądra inwestycja wpłynie na zwiększenie sprzedaży oraz w efekcie – budżetu całej firmy.

Zatrudnienie zewnętrznej firmy to również brak potrzeby podpisywania umów z nowymi pracownikami oraz szkolenia ich w temacie pakowania towarów. Co packing jest wykorzystywany najczęściej przez sklepy internetowe i branże kosmetyczne. Zazwyczaj proces pakowaniu produktów nie jest zbyt prosty, dlatego warto zlecić to fachowcom. Cały system musi być odpowiednio zintegrowany, by wszelkie procesy były wykonywane sprawnie oraz bez usterek. Najlepiej na zatrudnianiu zewnętrznych firm wychodzą mniejsze firmy, które często prowadzą sprzedaż sezonową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *